Termeni și condiții
7 FRIENDS & WATCHES PENTRU PRODUSE DE CALITATE
7 FRIENDS & WATCHES este brandul ce ne reprezinta munca. Lucram cu pasiune si migala, pentru ca produsele noastre sa satisfaca cele mai exigente gusturi si sa atraga privirile si laudele admiratorilor.
Pasionatii de ceasuri, gasesc pe platforma 7 FRIENDS & WATCHES, accesorii lucrate manual, pline de unicitate si caracter.
7 FRIENDS & WATCHES este un brand romanesc, crescut cu grija si ne mandrim cu produse noastre.
7 FRIENDS & WATCHES este denumirea comerciala – Marca – sub care isi desfasoara activitatea 7 FRIENDS & WATCHES SRL cu sediul in Constanta, str. Soveja nr. 19A, avand CIF RO42284536, fiind inregistrara la ORC sub nr. J13/481/2020.
Date de contact:
Telefon: 0757 093 883
TERMENI PE CARE AI SA INTALNESTI IN CONTINUARE
- Client – persoana care plaseaza o comanda pe site sau care a beneficiat cel putin o data de produsele sau serviciile noastre.
- Comanda –totalitatea produselor selectate din gama de produse, pe care le adaugi in cos in vederea livrarii, proces ce se finalizata cu plata acestora.
- Contract – acord de vointa incheiat intre doua parti si manifestat sau nu in scris (materializat intr-un contract) – comanda reprezinta contact.
- Culpa – Greseala/vina care consta in indeplinirea neconforma/defectuoasa a unei obligatii a uneia dintre parti sau in neindeplinirea ei.
- Date de confirmare – detalii necesare primirii confirmarii comenzii: e-mail si numar de telefon corecte.
- Date de facturare – suma datelor necesare indeplinirii obligatiei legale de facturare: nume, prenume si adresa postala.
- Date de livrare – adresa postala completa si corecta la care se va face livrarea.
- Furnizor – terta parte in relatia cu clientii, care sustine activitatea 7 FRIENDS & WATCHES prin furnizarea de produse sau servicii.
- Imaginea produsului – imagine/fotografie de produs incarcate pe platforma cu titlu de prezentare pentru produsele afisate, fara a naste obligatii contractuale.
- Livrare – serviciu oferit de furnizori de servicii de curierat/transport, ce consta in transportarea si predarea la domiciliul sau sediul clientului a produselor comandate.
- Plata – suma de bani ce va fi achitata furnizorului serviciilor sau produselor de pe platforma 7friendsandwatches.ro reprezentand valoarea produselor si sau serviciilor.
- Platforma – site-ul web, proprietatea 7 FRIENDS & WATCHES pe care au fost adaugate toate functionalitatile necesare indeplinirii activitatii economice a acesteia.
- 7friendsandwatches.ro – platforma pe care poti gasi produsele 7 FRIENDS & WATCHES
- Produs – curele de ceas, etuiuri din piele pentru ceasuri, accesorii pentru ceasuri, curele de pantaloni, portofele, genti, precum si alte produse similare comercializate pe site.
- Produs neconform – produs care nu respecta standardele de calitate stabilite prin legi speciale.
- Serviciu – consta intr-o prestatie care se poate realiza contra cost sau gratuit, in functie de politica noastra sau ofertele curente.
- Reclamatie – petitie adresata catre 7 FRIENDS & WATCHES in vederea semnalarii unei situatii negative aparute in relatia cu noi.
- Returnare sume – restituirea sumelor pentru care plata nu era datorata sau cand anularea unei comenzi a fost validata si confirmata.
- Timp sau perioada de livrare – timpul estimat de la momentul plasarii comenzii pana la momentul livrarii efective.
- Validare anulare comanda – acceptul nostru ca o comanda poate fi anulata si pentru care se vor returna catre platitor sumele deja platite.
PARTENERUL NOSTRU ESTI TU. CONTRACTUL CU NOI
Suntem sinceri cu partenerii nostri; de aceea, tot ce vei regasi la aceasta sectiune, reprezinta contractul dintre noi.
Contractul reprezinta legea partilor si se incheie prin simplul acord de vointa al partilor. Vointa ta de a incheia contractul cu noi, se manifesta prin lansarea comenzii catre noi. Inainte de livrarea comenzii, vei agrea prezentul contract, respectiv Termenii si Conditiile de utilizare a platformei si ai contractului, exprimandu-ti vointa/acordul online, prin bifarea casutelor corespunzatoare, ce tin loc de semnatura/consimtamant.
Vei regasi in cele ce urmeaza obiectul contractului, pretul contractului si modalitatea de plata, drepturile si obligatiile ambelor parti, modalitatea de a comanda, detalii despre livrare dar si despre solutionarea cererilor tale.
Ne bucuram sa fim parteneri si te incurajam sa citesti cu atentie contractul.
DATELE TALE PERSONALE SUNT IN SIGURANTA LA 7 FRIENDS & WATCHES
7 FRIENDS & WATCHES prelucreaza datele cu caracter personal in acord cu prevederile Regulamentului 679/2016 (UE) si doar in scopurile si temeiurile pentru care acestea au fost colectate si declarate.
Cu responsabilitate pentru datele tale, am implementat in companie masuri tehnice si organizatorice adecvate, sporind securitatea prelucrarilor de date, iar la datele tale au acces doar persoanele autorizate in acest sens. Nu comunicam datele tale personale unor terte parti, cu exceptia acelora asupra carora ai fost informat.
Datele tale ne sunt necesare in principal in vederea livrarii comenzii si emiterea facturii si in unele cazuri pentru a-ti oferi cele mai noi promotii, oferte si a te informa asupra noilor noastre produse. Toate acestea cu respectarea GDPR si dupa o prealabila informare. Pentru a citi intreaga informare asupra datelor cu caracter personal prelucrate si conditiile prelucrarii, iti recomandam sa citesti Politica GDPR.
PLATFORMA 7 FRIENDS & WATCHES.RO ARE SI REGULI.
ITI RECOMANDAM SA LE RESPECTI
Platforma si intreg continutul apartine 7 FRIENDS & WATCHES.
Pentru utilizarea sa, este necesar sa fii de acord cu termenii si conditiile prezente, in intregime.
Platforma este dedicata informarii, consultarii si plasarii comenzii pentru produsele dorite.
Prin utilizarea platformei intelegi ca trebuie sa te abtii de la orice fapta ce ar fi de natura sa conduca fie la perturbarea activitatii noastre, fie sa aduca atingere imaginii brandului.
Descarcarea unor elemente din site, copierea textelor, imaginilor, reprezinta o incalcare a dreptului de proprietate intelectuala si este contrara legii si prezentului regulament si in situatia in care sesizam astfel de activitati din partea utilizatorilor, ne rezervam dreptul de a formula plangeri, sesizari si a ne adresa instantei de judecata.
Ne rezervam totodata dreptul sa nu livram comanda in situatia in care se constata ca aceasta a fost plasata in scopul unor demersuri sicanatoare sau in scop de sabotaj a activitatii noastre ori ca urmare a constatarii interventiei a unor boti in plasarea comenzilor ori alte situatii similare pentru care nu se observa in activitatea curenta, prezenta umana.
7 FRIENDS & WATCHES este marca inregistrata si folosirea sub orice forma a acesteia se va face doar dupa autorizarea prealabila din partea detinatorului marcii.
UN PROCES DE COMANDA SIMPLU, CA TU SE TE POTI BUCURA DE PRODUSELE NOASTRE
Pentru a comanda rapid si pentru ca procesul sa fie unul cat mai simplu, ti-am pregatit o serie de informatii, menite sa te ghideze la nevoie:
Plasarea comenzii
Plasarea comenzii se poate face pe platforma 7friendsandwatches.ro
Plasarea comenzii pe platforma
- Adauga produsele in cosul de cumparaturi
Pentru a plasa o comanda, este necesar sa adaugi produsele in cosul de cumparaturi. Ai grija sa verifici ulterior ca in cos sunt produsele dorite de tine si acolo unde este cazul, este selectata marimea corecta.
Desi facem eforturi sustinute sa actualizam platforma in timp real, exista posibilitatea ca un produs/model sa nu fie disponibil spre comanda la un moment dat.
In situatia in care ai comandat un produs/model scos din productie sau care nu mai revine in stoc, te vom contacta si fie vom anula comanda si iti vom returna banii, fie daca doresti, vom inlocui produsul cu un altul pe care il avem in stoc.
Conditiile anularii comenzii, te rugam sa le parcurgi la sectiunea dedicata anularii comenzii.
La plasarea comenzii, este necesar sa tii cont ca fotografiile afisate pe site sunt postate cu titlu de prezentare si nu nasc obligatii contractuale in sarcina noastra.
Pot exista de asemenea diferente ce intervin in culoarea produsului/nuanta acestuia, intrucat exista diferente de perceptie a culorilor in functie de reglajele monitoarelor ce redau imaginea. Fotografia de produs nu naste obligatii contractuale pentru noi.
- Verifica produsele din cosul de cumparaturi
Te rugam sa verifici inainte de a face plata, corectitudinea comenzii.
Verifica asadar daca produsul este masura dorita, marca dorita, daca ai setat culoarea dorita in situatia in care la anumite produse ai aceasta optiune sau daca acesta corespunde caracteristicilor dorite de tine.
Este necesar sa verifici corectitudinea datelor furnizate, respectiv a marimilor/dimensiunilor, culorii, materialului si a tuturor celorlalte elemente definitorii solicitate in platforma si/sau telefonic in vederea realizarii produsului dorit.
Daca ai plasat o comanda eronata, este necesar sa ne anunti in termen de 2 ore de la plasarea ei.
In situatia in care produsul comandat a plecat catre tine, comanda nu se poate anula. Poti insa ca in termen de 14 zile sa te retragi din contract, pentru comenzile online. Verifica politica de anulare a comenzii si politica de retur pentru a afla mai multe despre conditiile anularii comenzilor.
- Completeaza datele de confirmare a comenzii, facturare si livrare
Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cosul tau de cumparaturi, pentru plasarea comenzii, este necesar sa completezi datele de facturare si de livrare.
E necesar sa verifici toate informatiile, in special datele de confirmare a comenzii (e-mail si telefon) adresa de livrare (adresa postala unde doresti sa fie livrata comanda), pentru ca livrarea sa se faca in bune conditii.
Selecteaza Plata
Plata se poate face simplu, direct pe platforma prin PayPal sau prin procesatorul de plati iPay cu cardul. Pentru Romania, este acceptata si plata in numarar la livrare.
Pentru a putea efectua plata cu cardul, este necesar sa stii ca trebuie sa ai un card bancar activ si va trebui sa introduci datele cardului tau, cerute de platforma. Nu sunt percepute taxe sau comisioane suplimentare pentru plata cu cardul.
7 FRIENDS & WATCHES nu colecteaza date despre cardul tau, iar plata se face in siguranta, prin grija procesatorului de plati, iPay. Pentru detalii, verifica termenii si conditiile pe site-ul Bancii Transilvania.
Pentru plata prin PayPal, este suficient sa detii un cont PayPal. Pentru detalii privind termenii si conditiile PayPal, acceseaza site-ul PayPal.
- Agreaza Termenii si Conditiile si Politica GDPR
Nu poti finaliza comanda fara sa fi parcurs si acesti ultimi pasi, agrearea termenilor si conditiilor si acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal (Politica GDPR).
Iti recomandam sa citesti cu atentie atat Termenii si Conditiile, cat si informarea GDPR pentru a-ti manifesta acordul dupa ce ai inteles in ce constau acestea.
- Trimite comanda
Cand este sigur ca datele sunt complete si corecte, facand click pe “Trimite comanda”, aceasta ajunge la noi si deja o pregatim de livrare, daca produsul se afla in stoc.
In curand produsul dorit va ajunge la tine.
AVEM GRIJA SA TE ANUNTAM CA AM PRIMIT COMANDA TA
Comanda ta va fi confirmata pe adresa de e-mail. Mesajul de confirmare este generat in mod automat de sistem, iar aceasta nu garanteaza ca produsul se mai afla in stoc. Comenzile se proceseaza in ordina cronologica a inregistrarii lor in sistem.
Verifica intotdeauna confirmarea comenzii. Este posibil sa apara erori de transmitere a comenzii, neimputabile noua sau despre care sa nu stim. Ne poti contacta telefonic daca remarci astfel de disfunctionalitati si poti verifica totodata receptionarea comenzii.
Verifica totodata si sumarul comenzii pe care il regasesti in e-mail-ul de confirmare. In situatia in care constati ca in comanda au intervenit erori, contacteaza-ne pentru a corecta datele.
Aceasta va fi livrata potrivit termenelor de livrare afisate pe platforma 7 FRIENDS & WATCHES.
STII CA PE SITE-UL NOSTRU ITI POTI FACE CONT? IATA AVANTAJELE
Daca ti-au placut produsele noastre si vrei sa comanzi si pe viitor, iti poti face cont. Marele avantaj este ca vei plasa comanda fara niciun efort. Datele iti vor fi completate in mod automat de platforma.
Iti creezi cont, intr-un mod simplu prin utilizarea unei adrese de e-mail si a unei parole. Ai grija sa iti setezi o parola puternica. O parola puternica este aceea care contine minim 8 caractere si foloseste litere mici, majuscule, cifre si caractere speciale.
Iti poti sterge contul trimitand un e-mal la adresa: contact @7friendsandwatches.com
SA DISCUTAM PUTIN SI DESPRE PRETUL CONTRACTULUI
Preturile sunt afisate pe site in mod corect si transparent. Nu avem taxe ascunse si nu practicam adaosuri nejustificate.
Valoarea comenzii o vei vedea in platforma dupa adaugarea produselor in cos.
La fiecare comanda se va adauga valoarea transportului, valoare pe care o vei regasi evidentiata separat in sumarul de plata.
Pot exista situatii in care 7 FRIENDS & WATCHES asigura transport gratuit, insa acestea vor fi specificate in mod clar pe platforma, in perioade de campanii sau pentru valori ale comenzii ce depasesc un anumit prag, potrivit politicii 7 FRIENDS & WATCHES.
Trebuie sa stii ca pentru plata cu cardul online, este necesar sa ai un card valid iar pentru plata prin PayPal este necesar sa detii un cont PayPal.
Pentru a face posibila operatiunea de plata cu cardul, lucram cu iPay.
iPay este un procesator de plati cu ajutorul caruia plata se face in siguranta.
Daca alegi plata cu cardul, va trebui sa introduci datele cardului tau, cerute de platforma. 7 FRIENDS & WATCHES nu colecteaza date despre cardul tau, iar plata se face in siguranta, prin grija procesatorului de plati, iPay. Pentru detalii, verifica termenii si conditiile iPay pe site-ul Bancii Transilvania.
Dupa introducerea datelor, prin bifarea casutei “Accept termenii si conditiile” iti vei exprima acordul cu privire la produsele comandate, suma totala de plata, modul de plata, acordul tau insemnand mandatarea/autorizarea expresa iPay sau PayPal sa efectueze operatiunea de plata prin debitarea contului de card sau PayPal, ale carui date le-ai furnizat, cu suma aferenta comenzii.
Nici noi si nici procesatorii de plati nu avem acces la elementele de siguranta ale cardului sau la datele de autorizare a tranzactiei, date cunoscute doar de banca la care ai deschis contul.
Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele incidente de securitate intervenite in procesarea platii sau ulterior.
CUM AJUNG LA TINE PRODUSELE COMANDATE
Livrarea produselor o facem cu sprijinul partenerilor nostri, ce furnizeaza servicii de curierat, de regula TNT/FedEx Express dar nu ne limitam la acestia.
Comanda pleaca de la noi, cel mai tarziu in prima zi lucratoare dupa cea in care ai plasat comanda.
Este posibil ca in anumite situatii, livrarea sa intarzie, fapt independent de vointa noastra, in situatii precum, dar fara a fi limitate la, intarzieri datorate perioadelor de sarbatori, Black Friday, ratacirea coletului in depozitele curierilor etc. Te asiguram ca facem tot posibilul ca in toate cazurile comanda sa ajunga la tine in timp util, insa nu ne asumam responsabilitatea pentru decalarea perioadei de livrare datorate culpei curierilor.
DE CAT TIMP AVEM NEVOIE PENTRU A-TI PREGATI COMANDA
Comenzile sunt livrate in ordinea plasarii comenzilor.
Termenele se pot decala in siuatia unui volum mare de comenzi sau pentru comenzile presonalizate. Te vom anunta de fiecare data de acest lucru.
DE REGULA COMEZILE NU SE POT ANULA. EXISTA INSA MICI EXCEPTII
O comanda deja lansata nu poate fi anulata decat daca aceasta are loc in primele 2 ore de la lansare si DOAR daca in acest interval comanda nu a fost deja livrata catre tine.
Anularea unei comenzi se mai poate face si atunci cand un produs aflat pe site nu mai poate fi comercializat si nu doresti inlocuirea comenzii cu alt produs disponibil.
Anularea unei comenzi se poate face printr-o solicitare la contact@7friendsandwatches.com cu subiectul “anulare comanda”specificand numarul comenzii.
Atentie! Anularea trebuie in prealabil validata de echipa 7 FRIENDS & WATCHES pentru ca aceasta sa fie procesata.
Atentie, toate situatiile vor fi analizate individual in functie de factorii implicati la acel moment, noi fiind singurii in masura sa decidem daca validam sau nu anularea unei comenzi, fara a putea fi constransi sa facem acest lucru si fara a ne asuma raspunderea pentru eventuale pierderi suferite ca urmare a nevalidarii anularii comenzii.
In nicio alta situatie anularea comezii nu este posibila.
Intotdeauna, indiferent de situatiile descrise, pentru ca o comanda sa poata fi considerata anulata, este necesar sa iti transmitem o validare a anularii comenzii.
CAND SI CUM POTI RETURNA UN PRODUS
Orice solicitare de retur sa va face pe adresa de e-mail: contact@7friendsandwatches.com.
Echipa noastra va valida sau nu returul, in functie de conditiile si situatia descrisa.
Returul este posibil doar dupa ce primesti validarea returului din partea noastra.
Ia in calcul cheltuielile de transport in vederea returnarii produsului.
7 FRIENDS & WATCHES acopera cheltuielile de transport doar in situatia produsului trimis eronat catre tine sau a produsului neconform, astfel cum este descris mai jos.
Exista insa si situatii (exclusive) in care ne poti returna produsul deja primit.
- Cand poti reurna un produs:
- in termen de 14 zile de la data comenzii pentru produsele comandate online (drept de retragere din contract);
- cand produsul este neconform: prezinta pete, este descusut, este degradat sau deteriorat;
- cand ai primit alt produs decat cel pe care l-ai comandat sau acesta nu are marimea, culoarea selectate de tine iar produsul cu toate caracteristicile cerute nu se afla in stoc/nu este disponibil;
- cand prezinta alte defecte de fabricatie sau deteriorari care intre in garantie, produsul se afla perioada de garantie, care este de 3 luni de la momentul livrarii.
- Cum poti returna un produs:
- este necesar ca returul sa se faca in maxim 14 zile de la data transmiterii comenzii pentru orice motiv, iar pentru defectele de fabricatii sau deteriorari care intre in garantie, in termen de 3 luni de la data primirii produsului;
- returul va fi anuntat prin formularul de contact de pe platforma si validat pe e-mail de catre 7 FRIENDS & WATCHES. Nu trimite catre noi un retur nevalidat in prealabil de noi;
- produsul returnat, cu exceptia produselor pentru care se invoca garantia, trebuie sa nu fie murdar, modificat, degradat, deteriorat sau distrus, sa nu se prezinte urme de purtare, spalare a produsului iar etichetele sau inscriptiile dupa caz trebuie sa fie intacte.
- produsele aflate in garantie se returneaza doar daca motivul returului se afla printre cele garantate de producator.
- Cand NU poate fi returnat un produs:
- nu esti multumit de comanda facuta, dar aceasta este conforma cu specificatiile de pe platforma (cu ce ai comandat), produsul nu prezinta defecte de fabricatie iar perioada de 14 zile de la efectuarea comenzii a expirat;
- produsul cu marimea/culoarea/modelul potrivita/potrivit poate fi livrat (inlocuit cu altul);
- produsul returnat este in tot sau in parte murdar, modificat, degradat, deteriorat sau distrus;
- produsul prezinta urme de purtare, spalare;
- etichetele sau inscriptiile nu sunt intacte;
- cand a fost depasit termenul de 14 zile de retur;
- cand a fost depasita perioada de garantie iar motivul returului este una dintre situatiile acoperite de garantie.
CUM SE INTORC BANII LA TINE
DACA AI PRIMIT VALIDAREA ANULARII SAU RETURULUI COMENZII
Pentru situatia in care ai primit confirmarea validarii anularii sau returului comenzii, returnarea sumelor platite se face in termen de 48 de ore de la data primirii retur a comenzii.
Returnarea sumei, se va face in contul din care ai efectuat plata.
In situatia in care termenul se implineste intr-o zi nelucratoare, termenul se proroga pentru urmatoarea zi lucratoare.
GARANTIA PRODUSELOR
Iti asiguram garantia produselor achizitionate. Este necesar sa tii cont de cateva reguli simple, pentru ca lucrurile sa functioneze corespunzator. Garantia se acorda pentru o perioada de 3 luni pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere.
Pentru ca garantia sa poata fi acordata, este necesar sa pastrezi factura fiscala/bonul fiscal de achizitie.
Orice solicitare de garantie/reclamatie/sesizare va fi comunicata pe adresa contact@7friendsandwatches.com
Garantia comerciala nu acopera lipsa de conformitate a produsului, neimputabila consumatorului, existenta la momentul cand au fost livrate produsele, pentru care se acorda garantia legala in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si cu cele ale Ordonantei de Guvern nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate prin garantia comerciala aditionala oferita prin prezentul Certificat de garantie. Pentru acordarea garantiei va rugam sa consultati si sa respectati instructiunile de curatare si intretinere specifice fiecarui produs.
Cand se acorda garantia
Garantia produselor poate fi acordata exclusiv in conditiile expuse mai jos. Un produs aflat in perioada de garantie poate fi returnat doar daca:
– vopseaua se desprinde de pe marginea curelei;
– cusatura se desprinde;
– produsul se rupe;
-alte defecte ale materialelor sau de fabricatie care apar in timpul utilizarii normale
Cand nu se acorda garantia
Sunt si situatii care nu sunt acoperite de garantie. Iti recomandam sa le citesti cu atentie, inainte de a solicita garantia.
Garantia devine inaplicabila si 7 FRIENDS & WATCHES nu poate fi facuta raspunzatoare de niciun fel de neconformitati ce pot aparea datorita:
- procesului de curatare/ intretinere care nu respecta instructiunile specifice fiecarui produs, indicate conform celor de mai sus;
- depozitarii sau utilizarii produselor in conditii de umiditate;
- decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de caldura;
- deteriorarii;
- repararii sau modificarii facute de persoane neautorizate;
- uzurii normale a produsului;
- utilizarii in conditii improprii, incorecte, de catre consumator, altele decat cele pentru care produsul a fabricat;
- deteriorarile aparute ca urmare a contactului cu apa, zapada, solventi, combustibili, nisip, smoala, sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garantie;
- deteriorarii produselor, cum ar fi, de exemplu: zgarieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunostinta noastra in momentul receptionarii produsului de catre consumator;
- orice alta interventie neautorizata asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare, precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput;
- diferente sau neregularitati datorate procesului de manufacturare al unor produse.
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE SI INTRETINERE PENTRU ACCESORII SI DIN PIELE
Produsele din piele sunt sensibile la umiditate, temperaturi extreme, soare, praf etc., de aceea te rugam sa pastrezi produsul in ambalajul in care ti-a fost livrat, sau simplu intr-un sertar sau dulap atunci cand nu il porti. Nu indoi si nu aseza produse grele peste produsul din piele pentru a evita eventualele posibile deteriorari ale acestuia.
Intretinerea produselor din piele trebuie sa o faci in mod regulat, utilizand o carpa moale si uscata. Produsele din nabuc sau piele intoarsa pot fi curatate si revitalizate utilizand o perie moale. Poti folosi produse special concepute pentru ingrijijirea sau curatarea produselor din piele, dar te rugam sa le testezi in prealabil pe o suprafata mica, mai putin vizibila, pentru a te asigura este compatibil cu produsul nostru. Atentie la cusaturi, intrucat acestea isi pot schimba culoarea in functie de produsul de ingrijire sau curatare pe care il folosesti.
Produsele din piele trebuie tratate intotdeauna cu atentie si grija, de aceea nu expune produsul la umiditate ridicata, ploaie, zapada, praf, soare direct, etc.
ITI CUNOASTEM SI ITI RESPECTAM DREPTURILE
In acord cu Legea 21/1992 privind protectia consumatorilor, consumatorii au urmatoarele drepturi:
- de a fi protejati impotriva riscului de a achizitiona un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea sa le prejudicieze viata, sanatatea sau securitatea ori sa le afecteze drepturile si interesele legitime;
- de a fi informati complet, corect si precis asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor, astfel incat decizia pe care o adopta in legatura cu acestea sa corespunda cat mai bine nevoilor lor, precum si de a fi educati in calitatea lor de consumatori;
- de a avea acces la piete care le asigura o gama variata de produse si servicii de calitate;
- de a fi despagubiti pentru pagubele generate de calitatea necorespunzatoare a produselor si serviciilor, folosind in acest scop mijloace prevazute de lege;
- de a se organiza in asociatii de consumatori, in scopul apararii intereselor lor.
EXISTA RISCUL DE ALERGII?
Alergiile se pot dezvolta oricand pe parcursul vietii, spontan, chiar daca pana in acel moment o persoana nu a fost alergica la acel produs.
Cu toate acestea, daca ai cunostinta de alergii manifestate deja, iti recomandam sa fii precaut. ANUNTA-NE DACA ESTI ALERGIC LA VREUN PRODUS/SUBSTANTA, IN RUBRICA “NOTE COMANDA”sau CONTACTEAZA-NE TELEFONIC.
Citeste intotdeana specificatiile produselor afisate pe site si/sau contacteaza-ne telefonic pentru a te asigura ca totul este in regula. Produsele hipoalergenice vor fi marcate corespunzator pe site.
7 FRIENDS & WATCHES nu isi asuma raspunderea pentru eventualele alergii declansate ca urmare a reactiei la unele dintre produsele/substantele regasite in compozitia produsului finit.
LA NOI MERG TOATE BINE. EXISTA SI ERORI?
Iti garantam produse de calitate, lucrate cu grija si pregatite cu atentie. Admitem insa ca pot interveni uneori si erori. Ne asumam raspunderea acolo unde culpa ne apartine si suntem deschisi sa gasim impreuna solutii. Cand ceva nu merge bine, te rugam sa ne anunti.
SUNT SI ASPECTE PE CARE NU NI LE ASUMAM.
DECLINAREA RASPUNDERII 7 FRIENDS & WATCHES
7 FRIENDS & WATCHES ia masuri permanente pentru a limita orice disfunctionalitati ale platformei sau ale procesului de vanzare.
Incercam sa mentinem securitatea pe platforma la un nivel adecvat si permanent monitorizat si actualizat; gasesti detalii in Politica GDPR.
Sunt insa lucruri pe care fie nu le putem controla, fie poate exista o perioada de intarziere de la aparitie pana la remediere, astfel incat nu ne asumam raspunderea pentru:
- Orice are legatura cu un atac cibernetic asupra serverelor si/sau infectarea cu virusi, precum si a consecintelor ce ar putea rezulta din aceste atacuri;
- Erori sau omisiuni intervenite in functionalitatea platformei sau in afisarea produselor;
- Fotografia de produs. Aceasta poate arata usor diferit fata de produsul aflat in ambalajul de livrare si este afisata doar in scop de prezentare;
- Alergiile si intolerantele ce ar putea aparea. Daca stii ca esti alergic la unele substante, te rugam sa te informezi inainte de a folosi orice produs si sa citesti acolo unde este cazul, cu atentie descrierile. Anunta-ne despre alergiile tale;
- Cesiunea contractului. Putem in orice moment sa cesionam parti ale afacerii, sa externalizam unele serivicii sau sa contractam cu furnizori noi;
- Produsele livrate in numele nostru de un tert care nu are calitate de reprezentant al nostru. Nu raspundem de produsele contrafacute si/sau care induc in eroare cumparatorul prin asocieri de denumiri similare;
- Informatiile pe care vi le-ar putea pune la dispozitie o persoana neautorizata in acest sens;
- Utilizarea abuziva a platformei ce ar conduce la crearea de prejudicii clientilor si/sau utilizatorilor acesteia;
- Perioade de nefunctionalitate a platformei ca urmare a unor probleme ale serverului si altele asemenea;
- Lipsa de: raspuns/confirmare/livrare/intarzieri, omisiuni, erori ca urmare a unor disfunctionalitati ale platformei datorate unor virusi sau alte programe cu rol de sabotare a sistemelor informatice sau similare;
- Intarzierile in livrare ca urmare a aparitiei unor situatii neprevazute independente de vointa si capacitatea noastra de a lua masuri;
- Intarzieri in livrare sau imposibilitatea livrarii ca urmare a unor situatii ce au legatura cu pandemia de Covid – 19;
- Suspendarea temporara a activitatii pe perioada carantinarii unei regiuni, izolarea personalului, prevederi legale menite sa restranga exercitiul unor drepturi sau orice alte decizii legale ce ar avea impact asupra activitatii naostre;
- Comenzile neonorate ca urmare a suspendarii activitatii platformei;
- Comenzile neonorate sau onorate cu intarziere ca urmare a erorilor, omisiunilor, greselilor intervenite in datele de livrare comunicate de client;
TIMPUL INSEAMNA SCHIMBARE.
SUGESTIILE TALE NE SUSTIN PROGRESUL
Ne place sa pastram legatura cu tine si contam pe aceasta comunicare. Am crescut pentru ca am fost receptivi si am invatat mereu. Ne ajuta sugestiile tale si le poti impartasi oricand cu noi. Ne vom gandi la ele si le vom aplica acolo unde va fi posibil.
Ni le poti impartasi la contact@7friendandwatches.com
CEVA NU FUNCTIONAT? SUNTEM DESCHISI SA GASIM SOLUTII
In situatia in care ceva nu a functionat bine, anunta-ne. Te asiguram ca incercam sa remediem toate problemele. Trimite-ne mesajul tau prin formularul de contact aflat pe platforma si vei fi contactat de reprezentantul nostru in relatia cu clientii.
Tine seama ca trebuie sa ne furnizezi corect detaliile de contact pentru a putea lua legatura cu tine in termenul cel mai scurt posibil.
Cu siguranta vom gasi impreuna solutii.
Iti multumim pentru respectul ce ni-l porti citind termenii si conditiile acestui parteneriat!