Livrare și retur
Livrare
Livrarea se face prin curier rapid, cu plata ramburs sau online, in decurs de 2-4 zile lucratoare de la plasarea comenzii. Acest interval poate suferi modificari in functie de disponibilitatea firmei de curierat.
Costul livrării: pentru cumpăraturi mai mici de 250 RON, percepem o taxă de livrare de 20 RON. Pentru cumpărături mai mari de 250 RON, livrarea este gratuită.
Politica de retur
Când și cum poți returna un produs
Orice solicitare de retur sa va face pe adresa de e-mail: contact@7friendsandwatches.com.
Echipa noastră va valida sau nu returul, în funcție de condițiile și situația descrise.
Returul este posibil doar după ce primești validarea returului din partea noastră.
Ia în calcul cheltuielile de transport în vederea returnării produsului.
7FRIENDS & WATCHES acoperă cheltuielile de transport doar în situația produsului trimis eronat către tine sau a produsului neconform, astfel cum este descris mai jos.
Există însă și situații (exclusive) în care ne poti returna produsul deja primit.
Când poți reurna un produs:
- în termen de 14 zile de la data comenzii pentru produsele comandate online (drept de retragere din contract);
- când produsul este neconform: prezintă pete, este descusut, este degradat sau deteriorat;
- cand ai primit alt produs decât cel pe care l-ai comandat sau acesta nu are mărimea, culoarea selectate de tine, iar produsul cu toate caracteristicile cerute nu se află în stoc/nu este disponibil;
- cand prezintă alte defecte de fabricație sau deteriorări care intră în garanție, produsul se afla perioada de garanție, care este de 3 luni de la momentul livrării.
Cum poți returna un produs:
- este necesar ca returul sa se facă în maximum 14 zile de la data transmiterii comenzii pentru orice motiv, iar pentru defectele de fabricație sau deteriorări care intră în garanție, în termen de 3 luni de la data primirii produsului;
- returul va fi anunțat prin formularul de contact de pe platformă și validat pe e-mail de către 7 FRIENDS & WATCHES. Nu trimite către noi un retur nevalidat în prealabil de noi;
- produsul returnat, cu excepția produselor pentru care se invocă garanția, trebuie să nu fie murdar, modificat, degradat, deteriorat sau distrus, să nu se prezinte urme de purtare, spălare a produsului iar etichetele sau inscripțiile după caz trebuie să fie intacte.
- produsele aflate în garanție se returnează doar dacă motivul returului se află printre cele garantate de producător.
Când NU poate fi returnat un produs:
- nu ești mulțumit de comanda facută, dar aceasta este conformă cu specificațiile de pe platformă (cu ce ai comandat), produsul nu prezintă defecte de fabricație iar perioada de 14 zile de la efectuarea comenzii a expirat;
- produsul cu mărimea/culoarea/modelul potrivită/potrivit poate fi livrat (înlocuit cu altul);
- produsul returnat este în tot sau în parte murdar, modificat, degradat, deteriorat sau distrus;
- produsul prezintă urme de purtare, spălare;
- etichetele sau inscripțiile nu sunt intacte;
- cand a fost depășit termenul de 14 zile de retur;
- cand a fost depășită perioada de garanție iar motivul returului este una dintre situațiile acoperite de garanție.
Cum se întorc banii la tine
Dacă ai primit validarea anulării sau returului comenzii
Pentru situația în care ai primit confirmarea validării anulării sau returului comenzii, returnarea sumelor plătite se face în termen de 48 de ore de la data primirii retur a comenzii.
Returnarea sumei, se va face în contul din care ai efectuat plata.
În situația în care termenul se împlinește într-o zi nelucrătoare, termenul se prorogă pentru următoarea zi lucrătoare.